
1. PRZEZ INFOLINIE 989
od. 15.01.2021 dla osób 80+
od 22.01.2021 dla osób 70+
2. PRZEZ STRONĘ Pacjent.gov.pl
3. W PUNKTACH PROWADZĄCYCH SZCZEPIENIA
najbliżej Poradnia Medlux
Przeźmierowo, ul. Rynkowa 63
tel. 61 81 3 900
BEZ SKIEROWANIA
W tym celu na stronie gov.pl w zakładce – domowa opieka medyczna
należy wypełnić formularz Pulsocare.
Nasi lekarze są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00 – 18.00
W związku z wprowadzeniem stanu epidemii udzielamy świadczeń według następujących zasad:
– po wcześniejszej rejestracji lekarz udziela teleporady
– jeśli stan pacjenta wymaga wizyty w poradni zostanie on umówiony na konkretną godzinę.
Zmiana formy działania – podkreślamy to z naciskiem podyktowana jest troską o bezpieczeństwo pacjentów i nasze.
Można również dostarczyć do poradni spis leków w formie papierowej.
Nie przyjmujemy zapotrzebowania na leki telefonicznie, by nie blokować telefonu.
Bardzo prosimy, by zbiorczo zamawiać leki, w przypadku chorób przewlekłych na dłuższy czas.
Aktualnie można wypisać receptę nawet na 12 m-cy z możliwością realizacji co miesiąc.
Zachęcamy do aktywowania swojego internetowego konta pacjenta.
Ułatwi to Państwu i nam obsługę recept i w przyszłości e-skierowań.
Aby korzystać z tego konta należy utworzyć profil zaufany potrzebny do logowania.
Następnie po zalogowaniu się na swoim koncie uzupełniamy swoje dane (w zakładce mój profil – prawy górny róg) – nr telefonu i e-mail.
Pozwala to, na natychmiastowe powiadomienie pacjenta sms-em i/lub e-mailem o wystawionej przez lekarza recepcie.
Recepta zostaje elektronicznie przesłana do sieci aptek, może być realizowana w każdej aptece, przy czym każdy lek można odebrać w innej aptece.
Konto to daje również wgląd w historię leczenia pacjenta.
Wszystkie wpisy zostały załadowane
Wystąpił problem. Proszę odświeżyć stronę
Pokaż więcej